Buletin informativ

Acte normative care reglementează organizarea și funcționarea CERONAV

Numele persoanelor din conducerea CERONAV

  • Ec. Dan Pisică, Director General
  • Dr. Ing. Teodor Popa, Director Studii
  • Jur. Iulian-Nicolae Trandafir, Director Juridic și Administrativ
  • Ec. Claudia Gheorghe, Director Economic
  • Ing. Dipl. Cornel Ene, Director Subunitate Galați

Numele funcţionarilor responsabili cu difuzarea informaţiilor publice

Coordonate de contact

CERONAV – Sediul Central Strada Pescarilor nr. 69A 900581 Constanța, România
Telefon: +40 341 407772
            +40 341 407773
            +40 241 639595
            +40 241 691368
Fax:      +40 241 631415
E-mail: office@ceronav.ro
Website: https://www.ceronav.ro   

 

CERONAV – Baza de instruire: Aleea Universității Nr. 48A, Constanța, România
 

CERONAV – Centrul de simulare: Strada Baba Novac Nr. 101A, 900366 Constanța, România

CERONAV – Subunitatea Galați: Strada Portului Nr. 54A, 800211 Galați, România
Tel: +40 236 471011
      +40 236 416773
E-mail: office-galati@ceronav.ro

Program de funcționare

Luni – Joi   08:00 – 16:30
Vineri         08:00 – 14:00

Audiențe

Înscrierile în audiențe se fac la sediul CERONAV din Constanța (Str. Pescarilor 69A), respectiv Galați (Str. Portului 54A), în orice zi lucrătoare, între orele 09:00 – 13:00.

Program audiențe

Director General, Ec. Dan Pisică
Marți: 11:00-12:00

Director Studii, Dr. Ing. Teodor Popa
Luni: 13.00 – 15.00

Director Subunitate Galați, Ing. Dipl. Cornel Ene
Miercuri: 14.00 – 15.00

Sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil

Modalități de contestare a deciziei instituției în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate

Orice persoană are dreptul să solicite și să obțină de la autoritățile și instituțiile publice, informații de interes public.

În conformitate cu prevederile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, termenele pentru comunicarea în scris a unui răspuns solicitanţilor de informaţii de interes public sunt următoarele:

  1. a) 10 zile pentru comunicarea informaţiei de interes public solicitate, dacă aceasta a fost identificată în acest termen;
  2. b) 10 zile pentru anunţarea solicitantului că termenul prevăzut la lit. a) nu a fost suficient pentru identificarea informaţiei solicitate;
  3. c) 30 de zile pentru comunicarea informaţiei de interes public identificate peste termenul prevăzut la lit. a);
  4. d) 5 zile pentru transmiterea refuzului de comunicare a informaţiei solicitate şi a motivării refuzului.

Termenele prevăzute mai sus se calculează de la data înregistrării solicitării de informații publice.

Nu intră în calculul termenelor ziua de la care începe să curgă termenul și nici ziua când acesta se îndeplineşte. Dacă ultima zi a unui termen este zi nelucrătoare, termenul se prelungeşte până la următoarea zi lucrătoare.

Condițiile pentru comunicarea verbală a unui răspuns solicitanţilor de informaţii de interes public sunt următoarele:

  1. a) funcţionarii din cadrul compartimentelor de informare şi relaţii publice au obligaţia să precizeze condiţiile şi formele în care are loc accesul la informaţiile de interes public şi pot furniza pe loc informaţiile solicitate;
  2. b) în cazul în care informaţiile solicitate nu sunt disponibile pe loc, persoana este îndrumată să solicite în scris informaţia de interes public, urmând ca cererea să fie rezolvată în termenele prevăzute mai sus;
  3. c) informaţiile de interes public solicitate verbal de către mijloacele de informare în masă vor fi comunicate, de regulă, imediat sau în cel mult 24 de ore.

În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa conducătorului unității cu Reclamaţie administrativă răspuns negativ sau Reclamație administrativă nerespectare termen legal, după caz, în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului, respectiv depășirea termenului legal. 

Răspunsul motivat la reclamaţia administrativă se transmite în termen de 15 zile de la data înregistrării, indiferent dacă soluţia este favorabilă sau nefavorabilă.

În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de Legea nr. 544/2001, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice.

 

Formulare informații publice: