Chestionar satisfactie

Chestionarul in format PDF il puteti descarca de aici

 

    Stimate client,

    Prin intermediul acestui chestionar, CERONAV vă oferă posibilitatea de a evalua calitatea cursului/serviciului prestat de instituția noastră.
    În acest mod CERONAV înțelege să acorde maximă atenție necesităților actuale și viitoare ale clienților săi, venind în întâmpinarea cerințelor lor pentru creșterea performanțelor sale și pentru asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților.
    Percepția dumneavoastră în ceea ce privește prestația intituției ne va fi de un ajutor deosebit întrucât suntem preocupați de îmbunătățirea continuă a calității serviciilor /cursurilor noastre.

    Vă mulțumim pentru spijinul acordat!

    Vă rugăm să completați chestionarul următor prin bifarea cu “x” în căsuța corespunzătoare unui calificativ și completarea rubricilor, acolo unde este necesar.

    Nume si prenume cursant:

    Denumire societate :

    Adresa :

    Telefon/fax :

    E-mail :

    Tipul/denumirea cursului/serviciului prestat :

    Compartimentul care a prestat serviciul/cursul :

    1. Cum apreciați calitatea globală a serviciului/cursului prestat ?
    excelentfoarte binebinesatisfăcătornesatisfăcător

    2. Cum apreciați durata de timp necesară furnizării serviciului/cursului solicitat ?
    excelentfoarte binebinesatisfăcătornesatisfăcător

    3. Cum apreciați raportul calitate/preț pentru serviciul/cursul furnizat ?
    excelentfoarte binebinesatisfăcătornesatisfăcător

    4. Așteptările dumneavoastră au fost satisfăcute de serviciile/cursurile prestate ?
    excelentfoarte binebinesatisfăcătornesatisfăcător

    5. Cum au fost tratate reclamațiile referitoare la serviciile/cursurile prestate de instituția noastră ?
    excelentfoarte binebinesatisfăcătornesatisfăcător

    6. Cum apreciați nivelul calitativ al serviciului/cursului furnizat față de altele similare existente ?
    excelentfoarte binebinesatisfăcătornesatisfăcător

    7. Cum apreciați modul de comunicare cu instituţia noastră ( fax,telefon, e-mail,etc ) :
    excelentfoarte binebinesatisfăcătornesatisfăcător

    8. Cum apreciați comunicarea cu personalul instituției noastre ?
    excelentfoarte binebinesatisfăcătornesatisfăcător

    9. Cum apreciați gradul de profesionalism al personalului nostru ?
    excelentfoarte binebinesatisfăcătornesatisfăcător

    Alte comentarii:

    [recaptcha]

    Ultima modificare: 18 decembrie 2019