Centrul Român pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale – CERONAV inten?ioneaza, în viitorul apropiat, sa atraga tot mai multi cursanti din afara granitelor tarii. Noua strategie de promovare a imaginii CERONAV are ca scop o mai buna pozitionare pe piata internationala si dobândirea renumelui de competitor redutabil.
„Am început sa ne gândim la modalitati prin care CERONAV sa patrunda mai bine pe pietele externe. Atât calitatea serviciilor oferite, cât si facilitatile de instruire de care dispunem ne permit intrarea în competitie pe piata globala. Un alt avantaj al CERONAV îl reprezinta preturile relativ mici în comparatie cu cele practicate de centrele similare din strainatate. CERONAV trebuie sa se deschida mai mult spre forta de munca din tarile învecinate precum Bulgaria, Moldova, Ucraina, Slovacia, fostele republici iugoslave, dar si mai departe în tarile africane precum Nigeria sau Senegal, care pot furniza un numar destul de mare de navigatori. Atragerea de cursanti straini este posibila prin dezvoltarea unei strategii de imagine la care am început deja sa lucram”, a declarat Directorul General al CERONAV, Ovidiu Cupsa.
Noua strategie vizeaza în principal identificarea scolilor de profil din strainatate si demararea unor colaborari în domeniul instruirii personalului maritim, aderarea la organizatii si asociatii internationale din domeniu care sa permita promovarea imaginii CERONAV în afara, participarea la expozitii internationale, prezentarea si diseminarea informatiilor despre CERONAV în cadrul conferintelor internationale, dar si anunturi publicitare în revistele de specialitate.
Compartiment Comunicare si Relatii Publice
Tel: 0241 639595
Fax: 0241 631415
E-mail: office@ceronav.ro