Informații despre proiect

https://stc-group.nl/projects/relar-remote-learning-system-based-on-ar-in-maritime-vet-education/
Program de finanţare: Erasmus+
Tipul Acțiunii: Acțiune Cheie 2 (KA2)
Apel: Parteneriate strategice ca răspuns la situația provocată de pandemia COVID-19_KA226
Iniţiator: STC Group – Olanda
Rol CERONAV: Partener
Parteneri:
- CERONAV, România
- Satakunta University of Applied Sciences – SAMK, Finlanda
- Malta College of Arts, Science & Technology – MCAST, Malta
- Šolski center Nova Gorica – Slovenia
- University of La Laguna – ULL, Spania
- University of the AEGEAN – UAEGEAN, Grecia
Parteneri Asociați:
- Autoritatea Navală Română – ANR, România
- Knowledge Concepts – Olanda
- KOTUG International – Olanda
- WinNova – Finlanda
- ONEX Syros Shipyards S.A – Grecia
- Creative Solutions – Slovenia
Durată proiect: 24 luni (01.05.2021 – 30.04.2023)
Buget total proiect: 299.997,00 euro
Buget CERONAV: 30.990,00 euro plus 6.198,00 euro cofinanțare din fonduri proprii
Descrierea proiectului
Proiectul RELAR a creat un ecosistem al educației și formării profesionale (VET) în domeniul maritim, rezistent la crize, permițând învățarea și examinarea la distanță folosind Realitatea Augmentată (AR). Acesta a abordat provocările cheie ale educației maritime și portuare cauzate de schimbările structurale datorate noilor tehnologii digitale și se concentrează pe adoptarea instrumentelor de realitate augmentată pentru a îmbunătăți rezultatele învățării.
RELAR a fost implementat de un consorțiu format din organizații europene din domeniul educației și formării profesionale și instituții de învățământ superior și a abordat toate deficiențele descoperite odată cu pandemia COVID-19, concentrându-se pe transferul expertizei și cunoștințelor organizațiilor industriale în îmbunătățirea securității, siguranței și eficienței prin sprijinirea lucrătorilor din prima linie prin intermediul tehnologiei. Ecosistemul educațional VET în domeniul maritim trebuie să devină mai rezistent la criză și să îmbunătățească capacitatea de adaptare la schimbările forțate impuse de situații de forță majoră. Fiind strâns legată de alte ecosisteme care au un rol major în economie și în societate în ansamblu (ecosistem portuar, ecosistem educațional național, european și internațional), educația maritimă trebuie să fie capabilă să absoarbă șocurile sociale generate de situațiile de criză și să asigure continuitatea procesului de învățare.
Finanțat de Uniunea Europeană. Punctele de vedere și opiniile exprimate aparțin, însă, exclusiv autorului (autorilor) și nu reflectă neapărat punctele de vedere și opiniile Uniunii Europene sau ale ANPCDEFP. Nici Uniunea Europeană și nici ANPCDEFP nu pot fi considerate răspunzătoare pentru acestea
